Dört gündür Ankara’dayım ve artık ben bile “yoruldum”. İndirim günlerini çok seviyorum. Önümüzdeki yıl giyebileceğim kışlık giysilerin yanında, baharda hatta yazın bile giyeceğim kıyafetleri indirimden almak süper.
Özellikle ayakkabılar… Eskiden kışın sadece kışlık ayakkabılar olurdu reyonlarda. Oysa artık geceleri açık ayakkabıların giyilmesi ve mevsimlerin birbirine karışması hertür ayakkabının aynı anda vitrinlrde olmasını sağlamakta. Ayakkabı konusunda birkaç önerim var. Deuschmann’da (Ankamall) süper birkaç model yazlık ve baharlık ayakkabı aldım. Kalitesine gelince, bu bu mağazadan yaptığım ilk alışveriş o yüzden deneyip göreceğim ama aldığım ayakkabılar hergün sokakta tepe tepe giyip gezeceğim türden değil de , yüksek topuklu, kıyafetime uysun diye renkli gece ya da özel bir yere giderken giyilecek tarzda. Yani bir sorun olacağını zannetmem. Oradan çıkıp Erol’a girdim. Bu senen saks mavisi çok modaymış. Orda burnu açık, dolgu topuk, süet , topuğunda çok şık 2 adet metali olan bir ayakkabı aldım ki buna bayıldım. Siyahı da mükemmel ama ben saksı tercih ettim. Ne çok ucuz ne de çok pahalı. Tabi numara bulabilirseniz. Nine West’e mutlaka uğrayın. Tüm yaz giyebileceğiniz günlük ve abiye ayakkabıları buradan alabilirsiniz. Fiyatlar süper . Bronz, gümüş, rugan…hepsi harika ve hala n umara var. Kaçmaz….