Yeni Bir Ürün Denedim:ADONIA LEG TONE SERUM

Kadınların en büyük problemlerinden biri olan selülit, bir çok uzmana göre dolaşım bozukluğu sonucu ortaya çıkmaktadır. Bunu yanısıra çok sık kilo alıp vermek, aşırı yağlı, tuzlu, kafeinli beslenme düzenleri, hareketsizlik, fazla kilolar da selülte neden olmaktadır. Genetik faktörleri de unutmamak gerekir. Ben ençok bu faktörün etkili olduğunu düşünüyorum.
Son 5 yılda en az 10 kez, 10 kg alıp-vermiş biri olarak, günde en az 1 lt kola, 10-15 bardak çay, 2 fincan kahve ve 1 Türk kahvesini de düzenli olarak tükettiğim düşünüldüğünde beni selülit probleminin en iyi örneği olarak gözünüzde canlandırmış olabilirsiniz. Ama üzgünüm, selülit genlerim anneannem ve annemden bana lduğu gibi geçmiş olsa gerek ki bu yıla kadar hiç de öyle abartılacak bir görüntü problemi yaşamadım.
Bu yıl artık 36 yaşında olduğumu da kabul etmem sonucu (ki bu 40′a çok az kaldığını kabl etmem demekti) biraz da kilo verince, baktım ki artık benim de selülitim var. Eeee, olsun artık. Deniz kenarında, incecik 25liklerin selüliti var da(ki inanın bu beni mutlu ediyordu-biliyorum çok ayıp ama) benim de olsun artık, dedim ve bunu araştırmaya başladım.
Selülitle savaşmada en önemli adım olan kilo verme adımını zaten gerçekleştiriyordum. Dolayısı ile beslenme düzenim de bu konuda olumlu idi. Aşırı yağlı, tuzlu ve şekerli gıdalardan zaten uzak duruyordum. Fakat kafein konusunda aynı şeyi söyleyemem. Kolayı kesmekte zorlanmadım. Fakat çay ve kahve, benim hayatımın vazgeçilmezleri. Yıllarca sabahlara kadar ders çalışmaktan olsa gerek, bu alışkanlıklarımı seviyorum ve ayrılmak istemiyorum. Ayrıca özellikle kahve, diyetimdeki en büyük yardımcım. Canım çikolata gibi kakaolu şeyler istediğinde hep yanımda oldu. İştahımı azalttı. Onu bırakamam….
Sonra birgün Amerika’da yeni çıkan bir ürün duydum. Hemen araştırdım. Internet sitelerine girdim. Türkiye gönderdikleri ülkeler arasında değildi. Mail attım ve onlar da Türkiye’yi hemen, ürünü gönderdikleri ülkeler arasına koydular.
ADONIA LEG TONE SERUM:2 aydır kullanıyorum. Oldukça memnunum. Bacaklarım şimdi harika ama dediğim gibi, sadece bu ürüne güvenerek yan gelip yatmıyorum. Diyetin yanısıra, bisiklete biniyorum, düzeni masaj yaptırıyorum ve haftada 5 gün de dolaşımımı ve metabolizmamı hızlandırsın diye titreşimli kemerimi kullanıyorum. Sonuç gerçekte harika. Bu firmayla hiç bir alakam yok. Ben sadece ürünü tavsiye ediyorum.
Bu ürün ilk çıktığnda internette bu ürünle ilgili hiç Türkçe ilan yoktu. Hepsi İngilizceydi. Şimdi girdim, araştırdım ve çok şaşırdım. 2-3 ayda herkes keşfetmiş ama çok pahalı piyasada. Tabi insanlar kar yapacaklar. Ben buradan beni takip edenlere yardımcı olmak istiyorum sadece. Ben, firmanın kendi sitesinden talep ettim. Korka korka (ey güzel olma aşkı sen nelere kadirsin) kredi kartı numaramı verip, sipariş ettim. Sitede tanesi 87$, fakat 2 ürün siparişinde 1 ürün de onlar bedava göndermekteler. Yani 3 ürün 174$’a geliyor. Ayrıca gönderme masrafı da onlara ait. Yani yaklaşık olarak 3 ürün 300 TL den az bir maliyetle elinize ulaşmakta. Ben internette araştırdım. Tanesini 200 TL’ye satıyorlar. Dediğim gibi kartımda bir problem olmadı. Ürün firmanın söylediği gibi 10 günde geldi. Benden haber vermesi. Bağlantılar kısmından firmaya direk bağlanabilirsiniz de. Eeee daha ne yapayım???
Güzel ve etkili bir ürün. İçinde 23 adet organik yağ var. İlk 30 gün sabah-akşam , sabah 2 kez, akşam 2 kez olmak üzere 4 kere, 4er dakika ara ile bacağa uygulanmakta ve masaj yapılmakta. 30 günden sonra, sadece sabahları yine 2 kez uygulamaya devam ediyorsunuz. Ta ki istediğiniz sonucu elde edene kadar (ya da paranızın yettiği yere kadar).
Kendimi sizin için başka ürünler de denemek üzere tester olarak feda edeceğim. Denediğim tüm ürünleri ve yorumlarımı siteme ekleyeceğim. Amacım sizlere faydalı olmak sadece. Pozitif enerjimin bana artarak geri geleceğinden eminim
https://www.adonialegtone.com/order/order-now.cfm