Bu haber beni en mutlu eden haberlerden birisi. Yıllardır diyet yaparken tatlandırıcı kullananlardanım. Ne yazık ki şekersiz çay, kahve içemiyorum, çünki tatlı seviyorum. Bir yandan bunları kullanıp, bir yandan da yan etkilerini düşünüp üzülüyordum. Aspartam ve sakarin içemeyen SPLENDA çıkınca , eczaneye koşup hemen aldım. SÜPER!!!! Diğer tatlandırıcılar çayımda ne yazık ki değişik bir tat bırakmıştı. Ama Splenda’nın tadı harika. En önemli özelliği pişirilebilir olması. Diğerleri bırakın pişirmeyi, sıcak içeçeğe bile atılmamalı aslında. Tablet formunun yanısıra, pastalar, tatlılar için toz formu da var. Sadece eczanelerde satılmakta. Gerçi ben bulana kadar kaç eczane gezdim bilemezsiniz ama sonunda buldum. Galiba dağıtımda bir eksiklik var. Eczacılar daha adını duymamış bile ürünün. Neyse alıp kullanmanızı öneririm. Sadece kilo verirken değil, biliyorsunuz ki sağlıklı yaşamak için de fazla kalorileri kısmamız gerekli.

Fakat bu ürünün ek kötü yanı var: FİYATI!!! Diğer ürünlere göre çok pahalı. Duyunca inanamadım ama aldım tabii. Hele toz formu daha da pahalı. Pastaların kalorisi azalacak ama ne yazık ki maliyeti artacak. Yememek daha mı iyi ne… Ayrıca diyabet hastası falansanız, diğer tatlandırıcılar gibi ödenmiyor, yani sağlık karnenize yazdıramıyorsunuz. Yine de benim gibi tatlıya düşkünseniz yapacak başka şeyiniz yok: gidip alacaksınız